Selecteer een pagina

Minute(s)

Second(s)

Een weekend vol feest in Appelscha met de DOLLENACHT 💯

De zaterdag en zondag bieden een vol programma🤩

Op *zaterdag* een groots optreden van ‘Grunnfluencer’ Tiktok Tammo 😎 Op het hoofdpodium op het plein zal top band Orange River de bezoekers helemaal plat spelen. Het traditionele vuurwerk staat deze avond ook op het programma en voor de party animals staat DISCODASCO XL Summer Vibes op het programma met DJ’s en een enorme schuimparty op het plein. In de grote zaal van Eten & Drinken Le Coq zullen The Outtakes het feest compleet maken op de zaterdag.🎉

Op *zondag* gaan we de competitie aan met ‘HET GROOTSTE TERRAS VAN NEDERLAND’ 😍. Het plein wordt omgetoverd bij het hoofdpodium tot een enorm terras, met vele drank uitgiftes en eterij. Je kan hier staan en zitten en ondertussen genieten van je borrel met verschillende TROUBADOURS Live op het hoofdpodium. We beginnen deze middag om 13:00u. tot 20:00u.

Een weekendbandje kost slechts 10 euro. Dit betekend dat je op zaterdag en zondag gebruik kan maken van de toiletten, bij alle horeca naar binnen kan en met een bandje kun je dit weekend overal drank bestellen.

❗️Dus zonder bandje kun je geen drinken bestellen❗️

(uiteraard zonder afzetting van het terrein door hekken)

Voorverkoop adressen:

Poiesz Appelscha

Primera De Primeur Oosterwolde

Bike Totaal Kramer Appelscha

Eten & Drinken Le Coq

Er zijn vele ontwikkelingen gaande op de Boerestreek, de opbrengsten van het Dollenacht Festival Appelscha gaat naar de ontwikkeling van de Boerestreek (Stichting Boerestreek) en organiseren van een jaarlijkse gezellige Dollenacht❤️

We hopen op jullie komst en bijdrage in dit gezelligste weekend van Appelscha 🍻

De Jongens van Outdoor

Eten & Drinken Le Coq